hatar rubriker

klockan är nu 00.22 och jag är inte ett dugg trött . sitter fortfarande och bara glor på tv:n och bara deppar.. vet inte vad jag ska ta mig till. när man lixom trodde att de var rätt , att allt var så himla bra, och så spricker de helt plötsligt. vad ska man göra ? har för det mästa bara suttit och glott upp i taket, in i väggen eller på tv:n idag. var ju ut och sprang också för att springa av mig lite... men ändå, varför ska de behöva vara såhär? jag vill bara krypa ner i sängen, ligga där tills någon kommer och kramar mig och säger : de kommer bli bra, du är stark, allt kommer fixa sig.  men jag vet lixom att de inte kommer bli bra. mår så jävla dåligt just nu. vet inte vart jag ska ta vägen. jag passar inte in.. vart har den starka jeny med bra självförtroende tagit vägen? jag mådde ju så himla bra, jag lyckades med allt.. och sen helt plötsligt bara försvinner allt på några minuter..

jag saknar mina florist brudar så otroligt mycket, ni som stöttar mig. jag behöver er! tror jag ska ta och åka till Linda i karlholm nu i veckan, saknar henne så himla mycket !! och ellentin är i italien så henne kan jag inte träffa nu.. måste träffa henne när hon kommer hem senare i veckan..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0