it´s only life

nu är jag hemma från en dag i den stora staden. började med att jag tog bussen in till stan där jag mötte upp jenny. vi gick och solade på solpalatset, och de var verkligen hur skönt som hellst! så nu har jag fått lite mer färg än vad jag hade innan. efter de när vi skulle gå träffade jag på min älskade moster, så vi stannade och pratade en stund, hejade även på kusin som var och jobbade på hennes egen salong , Salong Johanna (kan göra lite reklam när jag ändå skriver om den, hon är super duktig och hon och emelie som jobbar där är 2 härliga tjejer, så pröva att gå dit!)  Sen gick vi ner på stan och gick omkring lite. vi lyckades även få ner Tegan , Roger och Calle på stan. Efter dom 3 kommit ner så gick vi och åt lite på max och hade trevligt. sedan fortsatte vi kolla runt lite. Haha och dagens roligaste var när vi var inne på New Yorker och tegan hittade en tjocktröja han ville ha och skulle köpa. Då hittade calle en likadan fast i en annan färg som han ville ha, och d¨blev de lite fight xD de slutade med att calle sprang till kassan och köpte den före tegan :P och då ville inte tegan ha de helt plötsligt eftersom calle hade en . men de slutade ändå med att han gick och köpte den senare ;) en rolig dag med mina vänner!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0