jag gör så gott jag kan

nu har de gått 4 år sen första misshandeln, jag kommer aldrig bli hel innom mig efter den.. jag fick en nackskada jag kommer leva med resten av mitt liv. dom förstörde mitt liv totalt. de är så fegt att gå på dom som är mindre,, jag var 13 år, dom var 18 och uppåt. hur kan man göra något sånt ? hur kan man ens tänka tanken att göra så mot någon??

 

andra misshandeln var för 1 år sen... då fick jag en krossad häl. jag förstår inte meningen med att göra andra illa, vad vinner man på de? mår man ens bra av att skada någon? dom som skadar andra lär ha ett super dåligt liv själva eftersom dom måste förstöra andras..


jag kommer aldrig bli hel igen. men jag kommer alltid att kämpa mig genom livet och försöka klara allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hade du gjort eftersom att dom gjorde så mot dig ? :S

2009-06-08 @ 17:17:20
Postat av: jennytuvesson

sv: jag hade inte gjort någonting. bara ett gäng som skulle ut och bråka bara och var påverkade.. sen andra gånger var de bara för att den tjejen inte tyckte om mig..

2009-06-08 @ 17:24:23
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0