jag orkar inte

hur fan ska de gå för dig i livet? du kan ju inte ens tänka . du beter dig som om du vore 6 år men du är mycket äldre. du kommer till mig sen och grinar att du mår dåligt och att du hatar dig själv och att du bara gör fel. hur fan kan du tro att jag tänker stanna kvar när du sedan behanldar mig som skit ? vänner lämnar dig för att du inte beter dig, när ska du lära dig och växa upp? jag tänker inte stanna kvar nu, för nu har du gått över gränsen . du ljuger, beter dig som ett svin och flörtar med andra som du inte borde. jag tycker ***** förtjänar någon bättre , för du är ingenting för *****... "döda mig snälla" om du skulle bete dig så skulle du inte känna så, om du hade haft dom vännerna som stöttade dig skulle du inte känna så, om du skulle lära dig så skulle du inte känna så. jag orkar inte stanna kvar. jag ahr alltid stått på din sida och hjälpt dig genom allt ! jag har alltid ställt upp för dig och hjälpt dig med de du sagt till om. de är alltid jag ! men nu orkar jag inte mer

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0