jag saknar dig !

Linda Nonnen min älskling, vad skulle jag ta mig till om just du inte fanns i mitt liv? Jag kan verkligen lita på dig, du finns där för mig och ställer upp i vått och torrt, du är en undermar tjej. jag kan alltid komma till dig om jag mår skit, du stöttar mig och försöker alltid hjälpa mig. jag kommer gråta floder den dagen vi tar studenten om 2 år. dom här 3 åren kommer bli dom bästa i mitt liv. När jag verkligen inte har orkat mer här i livet och haft se svårt den senaste tiden är de du som har funnits där för mig och stöttat mig till 110%. Jag skulle kunna lägga mitt liv i dina händer snuttan , för jag litar verkligen på dig, jag litar på dig till 110%. Den här sommaren ska bli den bästa. Jag kommer och glider med dig i karlholm och vi ska leva livet. Jag tvekar inte när jag säger att jag älskar dig Linda Nonnen, jag tvekar inte <3



Kommentarer
Postat av: Linda

åååååååh älskling! vad du är söt, jag finns alltid för dig det vet du, tur att jag har dig! jag älskar dig ! <333

2009-06-13 @ 11:27:52
URL: http://lindanonnen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0