Kom ihåg mig då

jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. du finns alltid där för mig gumman. gud vad jag är glad att du och jag bestämde oss för att gå florist på UPG. hade du inte gjort de hade jag nog aldrig träffat dig, och de hade varit livets största misstag. jag saknar dig så mycket att de gör ont innom mig. de var ett tag sen vi sågs nu. Har inte sätt dig sen skolavslutningen , och jag saknar dig bara mer och mer för var dag som går. i början kom vi inte överräns, men jag antar att de är för att båda är ganska envisa . men nu så  vet jag som sagt inte vad jag skulle ta mig till om du lämnade mig nu. Jag skulle andas i de tommrum som blev över om du lämnade mig nu. Du är en av dom allra finaste och underbaraste tjejerna jag vet, som jag någonsin har träffat. Du finns alltid där för mig dag som natt, och jag kommer alltid att finnas här för dig. även om vi inte är med varandra så komer jag alltid stötta dig, jag kommer alltid vara med dig vart du än är. Jag älskar dig pullan min, du&jag. Glömm aldrig de. du är bra, du är fin, du är underbar, du är älskad <3







Kommentarer
Postat av: Linda

ååh vad du är söt hjärtat! jag blir lyckligare för varje dag som går när jag är med dig jenny! att jag valde den linje och skola som jag gjorde kommer jag aldrig aldrig aldrig att ångra, sån fin tjej och så underbar som du är, sånna som du växer inte på träd och det är jag glad över att det just var jag som fick träffa dig! jag älskar dig sötnos!

2009-06-23 @ 00:32:00
URL: http://lindanonnen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0