längs kinden

nu har jag varit ute och sprungit, de blev ca 2,5-3 km , och de känns jävligt skönt! från och med idag ska jag springa/power wlaka samma runda varje dag. att springa ute i regnet och lyssna på musik och sjunka in i sig själv är de skönaste som finns, men de behöver ju abselut inte regna, vackert väder sitter ju inte helt fel.. egentligen kanske jag inte borde gått ut och sprungit med denna förkylning och hosta, men jag orkade faktist inte bry mig. har brytit ihop totalt och vet knappt vad jag ska ta mig till.. livet är svårt och de kommer alltid att vara svårt. men jag ska kämpa !

nu är de dags för träningen här hemma efter de dusch! ;
sit ups
armhävningar
maglyft
och mycket annat

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0