last for tonight

nu verkar de helt bestämt. mamma och pappa åker till Norrköping för att hämta fredrik från sportscamp på fredagen nästa vecka ( 1 dag tidigare ) och sover på hotell. då blir jag ensam hemma . och man kommer hörda många skål då !  :D härligt härligt som tusan . bara bjudna såklart.

nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och kolla på en film och försöka sova, jag har en lång dag framför mig imorgon. haha efter ett samtal med jenny om vad hon ska kolla , så blev de Madagascar 2 , och bara för de ska jag också kolla på den. haha de var grymt länge sen jag såg den filmen.

jag tänker på dig hela hela tiden, varje gång jag får ett sms från dig blir jag så himla glad. vad är de som händer med mig?

hoppas alla kommer kunna sova gott inatt , för de ska jag försöka. inga hemska mardrömmar nu. vill inte vakna gråtaneds inatt/imorgon igen. jag ska sova som en prinsessa. bara att skicka ett sms eller ringa om de är något, jag finns på mobilen all night long.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: duvetvemjagär

Vem kan de vara då som får dig så lycklig då? ;)

2009-06-18 @ 22:11:38
Postat av: jennytuvesson

sv ; någon som är underbar :)

2009-06-21 @ 16:41:19
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0