mulen dag

godmorgon allihopa. vaknade nyss och tittade ut genom fönstert och hade hoppats på en varm solig dag, men till min besvikelse fick man se att de är mulet och kommer börja regna när som hellst. usch. man fick ingen vidare morgon känsla då inte. men jag har intalat mig själv att den här dagen ska bli en super bra dag . Lillebror är på Grönalund idag med hans klass, så jag hade ju hoppats på att dom skulle få fint väder, men hoppas vädret håller i sig iallafall.

tänk vad tiden går. Lillebror går ut 6:an nu, de känns fortfarande som om han bara ska gå ut 4:an eller något. han bara växer oxh växer hela tiden. han är nästan ett huvud längre än mig, och han är 4 år yngre än mig , kan ni tänka er ?

idag hoppas jag på att mamma och jag ska åka till gränby centrum och shoppa lite. jag måste hitta avslutningskläder. har letat och letat men hittar typ ingenting som passar för mig. satt och kollade runt på internett igår och då hittade jag några klänninar, men dom skulle inte hinna komma :/ väldigt synd ! men än av dom klänningarna ska jag nog beställa senare iallafall för den var så otorligt söt. Vad ska ni ha för avslutningskläder?

hoppas alla får en toppen bra dag

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0