olycka

hej allihopa.
har inte kunnat skriva här , har inte mått så bra , och de hände en liten olycka igår
adde och jag var ute och åkte moppe, vi var påväg till krisse. när vi svängt ner vid lillskolan påväg ner mot bussrondellen hände de hela. adde låg kanske 1-2 meter framför mig och jag bakom honnom på innern. sen hade han tänkt att gina in på skolgården så han tvär bromsade och svängde, men saken var den att han inte hade nå bromslysen så jag hann inte reagera, vilket blev att jag inte hann stanna. så jag for rätt in i honom och flög av moppen. Jag skrapade sönder mina nya jens och knät fick ett hål in och var alldeles uppskrapat och hela benet svällde upp. tur att jag hade handskar på mig annars hade mina händer varit totalt körda. jag slog huvudet i marken men hade som tur var hjälm på mig ! de kunde ha gått riktigt illa utan hjälmen .. adde hjälpte mig upp men jag föll ner på marken lika fort igen , så där låg jag ett tag och var alldeles yr och konstig , efter en stund reste jag på mig för jag ville bara där ifrån . kmoppen fick lite repor och läckte ut olja , frambromsen slutade även att funka.

De var såklart en olyckhändelse så ingenting var addes fel, så jag skyller inte på honom!
han är snarare min hjälte som hjälpte mig så pass mycket som han gjorde.

Nu är jag här hemma dagen efter , sitter med lite hjärnskakning , blåslagen kropp , förstört knä och svullet ben , även en svullen axel.

så till alla där ute, ha hjälm på er !!! för ni vet inte hur illa de kan gå om ni inte har den
ni som inte använder hjälm har antagligen ingenting att skydda ??


de jag blir mest besviken på är att man trodde man har vänner . men tydligen inte .
när de väl händer än något, när man verkligen behöver hjälp så står dom bara och tittar på..
jag har lärt mig min läxa, jag har verkligen fattat efter dehär .
och bara så ni vet ,
Ni betyder ingenting för mig längre, ni är borta ur mitt liv

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0