skolavslutning

skolavslutningen idag gick jätte bra. jag kommer sakna maria så himla mycket under sommaren. Linda, ellentin och ida måste jag träffa under sommaren, de bara är så. Har lovat linda att åka till karlholm till henne under sommaren och självklart ska jag dra med mig ellentin. Ellentin åker till Italien på fredag och jag hoppas verkligen hon får de jätte bra där! I höst börjar skolan igen, jag börjar den 19 augusti. Då har dom nya ettorna kommit till skolan och vi ska ta hand om dom. undrar vad de är för människor som kommer börja. speciellt floristerna. vad jag vet just nu är de 6 stycken som kommit av dom 30 sökande, kan nu tänka er, 30 stycken som har sökt till våran linje!? de är helt crazy, tänk lixom vad några de var som sökte in när jag började , de var typ vi tjejer. Längtar tills skolan börjar igen, för jag trivs verkligen i  skolan, jag älskar den! Ser verkligen fram emot att komma tillbaka efter ett långt och skönt sommarlov. Få stå och hålla på med blommor under dagarna, finns inget roligare :) satsar på att starta eget någon gång i framtiden , de är verkligen en drömm.
Vi ses i höst allihopa från skolan !

här kommer lite bilder från idag :















Kommentarer
Postat av: Linda

jag kommer sakna er massor! jag älskar dig

2009-06-10 @ 13:01:52
URL: http://lindanonnen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0