soliga måndag

nu är de måndag igen , tiden bara går och går . har varit på praktiken och hämtat mina saker och sagt hejdå . kommer verkligen sakna alla tjejer där ! abselut ett ställe jag kan tänka mig att söka jobb till lite senare . Fick en jätte fin blomma och en bok ( tar kort och visar när jag får hem kameran ) hur gulligt som hellst ! Efter de kom mamma och hämtade mig och jag följde med henne och köpte blommor , och de blev en hel del :) kommer kort på de också

haha , en tanke till P som varit hos tandläkaren och lagat hål ;) <3

jag har panik !! har letat efter någonting att ha på mig på avslutningen i kanske 1-2 veckor
men jag hittar absolut ingenting ! vill ha en klänning typ .. men men ..



hoppas alla får en underbar dag !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0