som alltid..

godmorgon..
och som dom flesta gångerna när jag sover så vaknade jag i natt och stört grinade.. jag orkar verkligen inte mer nu !! :'( jag somnade om igen lite senare och nu vaknade jag igen gråtandes , vad är de för fel ?! :'( minns inte rktigt vad jag har drömt men de var inte kul iallafall, jagorkar inte med sånt här längre, hur får man de att sluta!?!? allting bara snurrar och snurrar för mig. varje dag kommer DU upp i tankarna, och jag tänker jämt att jag aldrig velat träffa dig. för de vill jag inte . jag önskar att vi aldrig varit tillsammans, för vi hade det inte bra ! :'( du sårade mig hela tiden och behandlade mig som skit, du stängde in mig !! du vet inte vad kärlek är och du vet inte hur man gör i ett förhållande. allt du ville ha typ var sex, hur fan tror du de kändes!? vad fick jag va dig?!?!? fick jag träffa dina kompisar ? hittade vi på något med andra? nej oftast var vi själva och kollade på film, i 6 jävla månader !! :'( 6 månader av mitt liv försvann , du tog dom ifrån mig i onödan. jag skulle aldrig ha satsat på dig. DU FÖRSTÖRDE MIN OCH IDAS VÄNNSKAP!!!! jag hatar dig , jag verkligen hatar dig. sen är du så jävla feg och dumpar mig på sms, ditt jävla äckel!!! är trött på allt dehär nu! jag vill ha dig bort, bort för gott!!! jag har kastat dina saker eftersom du ladrig hämtade dom, jag är trött på allt som gäller dig! fyfan vad skönt de är med sommarlov så jag slipper att oroa mig för att träffa dig !! du var ett stort misstag , och du är ett misstag!

nu vet alla hur mycket ilska jag har innom mig, men dehär är inte allt. jag har så mycket mer,, är hur ledsen som hellst. jag måste bara få ut de , så jag skriver ut de , för jag vill inte skrika på någon av mina vänner, för dom älskar jag så himla mycket. dom betyder allt för mig ! <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0