Student 09

igår hade jag fullt upp hela dagen så hade ingen möjlighet att sitta vid datorn faktist . men hur som hellst var jag på kusin Krilles student, vid boland. Tyvärr gick kusin julia ut typ samtidigt så vi hann inte till hennes , men självklart åkte vi dit efter och firade den glada studenten. Först hos kirlle på boland så var de ju såklart mycket folk . och där hoppade jag omkring på kryckorna och hade mig. Efter de skulle dom åka flak som jag tycker är en självklarthet när man tar studenten. De var ganska livat på deras flak från första början . efter de åkte vi till max för att lillebror skulle äta lite. sen åkte vi vidare hem till bellmansgatan och firade jullan . där var moster, karin , johanna , morfar , sonja  och massa andra . även kusin mackan kom också lite senare för att han hade jobbat över. där blev de god mat och sedan lite paj till fika. Vid 4 tiden åkte vi hem för vi skulle till nästa ställe, hem till krille i brunnby. vi åkte hem , fixade till oss lite , och tog med oss pappa och åkte . där hos krille var de också en del folk , ungefär samma + några till. där blev de mat och tårta till fika . senare kom tegan och hämtade mig och jag var med honom och roger and the gang ;) haha . men tyvärr så strejkade min mage och jag åkte hem vid 12 tiden ungefär .. en bra dag men inte fullt så bra kväll.


krille vid skolan + flaket


kusin julia och moster


kusin barn wille och mamma jenny :)


hemma hos krille


älskade pappa och mamma


och denna bild får avsluta; mormor jag och lillebror

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0