tegan 21 år

Här kommer lite om tegans 21 års dag. Gud vad kul jag hade ! vi alla hade nog as kul faktist. haha fast billy blev fullast först och spydde hela festen typ , så roger fick ta hand om honom så det tog ett tag innan han kom igång med allt festande . jag hade kul exakt hela kvällen . Älskar att umgås med dom här människorna , dom får mig att må så himla bra och dom betyder verkligen! Jag hade sjukt kul med lisa också ;D haha , vi sprang iaf in till björklinge mer okrar jag inte skriva om. Sen har jag och jenny verkligen kul tillsammans , och vi är hejjare på att shotta ;D här kommer lite bilder från festen




en super rolig kväll , och är det fest så är de! ( de var mer folk där än dom som var på bilderna )
tack för en rolig kväll/natt gänget <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0