tidsfördriv

2009-TESTET


För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 16
Vilken klass gick du i? -  9:an
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 1.66 kanske
Hade du någon pojkvän? - Ja
Vad brukade du göra på fritiden? - vara med philip, träffa vänner
Vilka umgicks du med? - sikkan och C:O
Hur såg du ut? - brunett,glad, sönderbränd
Var allt bättre då? - Kan jag inte svara på faktist, men ja kanske
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Kanske
Har du förändrats? - ja och de är mycket

Nu:
Hur gammal är du? - 17
Vilken klass går du i? - går ut 1:an(florist) om någon vecka
Vad har du för hårfärg? - Brunt/blont
Hur lång är du? - 1.68-1.69
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - bry mig om vännerna hela tiden
Vilka umgås du med? - många , t.ex ellentin,ida,linda,tegan,söder,roger,jenny m.m
Hur ser du ut? - (som bilden längst ner)

Har du..
Kysst någon? - haha ja
Sovit brevid någon av samma kön? - självklart
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - inte slagit ner men...
Ljugit för en bra vän? - ja
Svikit någon? - Ja
Fuskat på prov/läxförhör? - Javisst
Blivit kallad Bögjävel? - ehm , mcyket möjligt även fast jag är tjej
Kallat någon Bögjävel? - haha ja
Druckit alkohol? - ja


Vem:
Skrev du senast till på msn? - johan
Kramade du senast? - adde
Sov du hos senast? hmm oj . minns verkligen inte.
Kan du lita på till 100%? - Ellentin Andersson , Linda Nonnen , Marcus Tegebro , Johan Ruthström
Är den finaste personen som finns? - ingen är perfekt, men min ellentin <3
Vill du vara med just nu? Johan Ruthström
Ringde dig senast? - Mamma
Skickade ett sms till dig senast? - P :)
Skickade du ett sms till senast? - P :)


Vad:
Drack du senast? vatten
Köpte du senast? hudlotion
Gjorde du igår? - var på SM i motocross , Linköping
Ska du göra imorgon? - vara ledig hade jag tänkt
Vill du göra just nu? - Åka till Gotland
Åt du senast? - Äpple
Är närmast dig som är rosa? - Min ring

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - kär kan jag inte påstå att jag är, men en står ju högre än andra
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja och de är ganska ofta
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

 

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - ja


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - ja
Jag har anorexi och/eller bulimi -nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - ja

 

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - nej


ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - ja
Jag har sett en fallande stjärna - ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - ja
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja
Har sparkat en kille mellan benen - haha ja
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej
Har lekt sanning eller konsekvens - ja, tror alla har gjort de någon gång
Druckit en hel liter mjölk på en timme - yes
Jag har medverkat i en teater - ja
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan -ja
Jag har suttit på ett tak på natten - ja
Jag har aprillat någon - hihi ja
Jag har åkt taxi - haha ja
Jag har ätit sushi - nej usch !



Kommentarer
Postat av: josefin

sv; ja mygg är hemska ! ;o

2009-06-01 @ 17:19:20
URL: http://josefinfiins.blogg.se/
Postat av: josefin

sv ; ja , blääh ! det kliar hela tiden, så ser det typ ut som stora bölder eller nått

2009-06-01 @ 17:55:48
URL: http://josefinfiins.blogg.se/
Postat av: EmmaWictoria

så kallt var det inte ;)

2009-06-01 @ 18:05:09
URL: http://emmawictoria.se
Postat av: josefin

sv ; aahdå , slutade tidigare så det va skönt :) du själv ? <3

2009-06-01 @ 18:17:35
URL: http://josefinfiins.blogg.se/
Postat av: josefin

sv ; okej , gud va skönt :)

2009-06-01 @ 18:27:29
URL: http://josefinfiins.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0