trött, tröttare, tröttast

godmorgon allihopa.
jag kom la hem vid sisådär ungefär halv 4-4 i natt..... va hos krisse på kvällen med massa folk. och sen åkte : jag tegan calle emil veronica och jenny hem till calle, även roger kom efter en stund. och senare efter att jag hade sagt till några gånger att jag ville hem för att jag var hungrig,trött och hade ont i huvudet (tack vare tegan.....) så tröttnade jag, ingen lyssnade på mig, hillman hade redan tagit bussen hem. jag skulle ha gjort de jag med... men klockan var så mycket så mina jävla bussar hem hade slutart gått. så tegan fick låsa upp bilen sen drog jag. ingen brydde sig ju. tyvker de är ganska dålig stil.....jag satte mig vid max.. så jag ringde min älskade mamma och hon kom in och hämtade mig, tack för de , du är guld värd mamma ! <33

så en lyckad kväll? nej!


Snart kommer jag få träffa sötnosen, och de längtar jag verkligen till. de gör nog vi båda. han är så himla söt och underbar, varför har jag inte hittat honom tidigare <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0