dagen som varit

idag ahr allt varit huur segt som hellst ! vi ahr typ inte haft mycket alls att
göra . det kom en leverans med snittblommor som vi varubehandlade
och fyllde på i snittkylen och sen resten i ladan , annars har de inte hänt mycket alls.
Hade väldigt roliga pratstunder med tjejerna idag , like usual :)
alltid mys med blomster tjejerna ! trivs till 110% .
efter jag slutat ( fick faktist luta 30min tidigare idag ) så gick jag omkring lite snabbt på gränby och kollade
och hittade jätte fina jackor på veromoda !
Någon av dom ska inköpas på onsdag då jag ska
gå på stan med min bästa vän adde ! :D
jippi säger jag . har verkligen saknat den killen . men annars just nu så vet jag inte så mycket mer
kommer skriva och lägga in bilder då på de jag köpt , så passa på att kika in då också .
Älsklingen var och tatuerade sig idag också , de börjar närma sig sitt slut med hela tatueringen
stor blir den , men göör snygg ! har är nog lite mörbultad nu tror jag :P
kanske ska springa och slå på honom lite för att retas ;) haha ..

tänkte inte skriva så mycket mer idag faktist .
hoppas alla har de underbart bra . och ni som saknar mig
HÖR AV  ER !

pusspuss

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

hoppas du haft en härlig dag jenny, för det är du värd :)

2009-03-09 @ 21:59:32
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: ingen orsak jenny :)

2009-03-09 @ 22:16:50
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Sikkan

Saknar dig nå grymt mkt. har aldrig haft så roligt som vi hade sommaren 08 . de e nog bästa sommaren i mitt liv . Saknar dig nå grymt mkt , önskar man kunde spola tillbaka tiden ! :/ <3333

2009-03-10 @ 12:46:46
Postat av: jennytuvesson

sv ; vi får börja ses och umgås igen ! saknar dig också ! <3 tack för att ni hälsade på idag <3

2009-03-10 @ 21:37:41
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0