en stor ursäkt

jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte skrivit i bloggen på jätte länge
 men jag har lixom inte suttit vid datorn alls på typ en vecka . har haft andra saker för mig .
 skolarbete , varit med robin och familjen , hjälpt till i systers lägenhet .
men tänkte skriva lite inlägg nu , och dom kommer även gå bakåt i tiden .

Kan börja att skriva om idag :)


Dagen har varit bra ! vist jag kom försent till skolan men de var självmant , ville mysa med älsklingen
i sängen lite längre , men vad gjorde de att jag kom lite försent :)
när jag kom till skolan satte jag mig och räknade matte , och mattias RÅKADE ju bara glömma sina
nycklar i kaffe automaten , så de blev choklad till hela laget ! mohaha , inte ofta de händer men när de väl händer
känns de verkligen bra ;)  matten går frammåt iallafall , tycker fortfarande de är svårt även fast jag
har den lätta matteboken , men jag kämpar på !
ÄR DE BARA JAG SOM TYCKER ; CM , M , L , DL , MM  OCH ALLT DEDÄR ÄR SVÅRT !? :s
Jag idiotförklarar mig själv faktist . de är hur svårt som hellst , jag har verkligen svårt att lära in mig :(
senare var de lunch vid halv 11 och efter lunchen var alla nere på Fyrislund där vi lyssnade på en gubbe
som pratade om droger och massa , de var som en teater fast med bara han . de var verkligen intressant !
och han var rolig med , ångrar inte att jag gick dit !
Efter de tog jag 2 bussen hem från stan och fick en skön och härlig promenad hem från bussen :)
härligt att de är fint ute och börjar bli vår , ÄNTLIGEN !!!



dagen outfit då :
jeans - JC
blå t-shirt - gina tricot
vit kofta - gina tricot
schal - h&m
jacka - halens

idga har jag faktist varit duktigt , jag änvände säkerhetsbälte på bussen påväg hem
de händer så himla mycket olyckor nu för tiden och man vet aldrig när de händer än själv
så de är ju bäst att vara på den säkra sidan tycker jag !





Hur har eran dag varit ? :)

Pussar och lev glatt !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0