finalen i melodifestivalen 2009

min lördag kväll tillbringade jag hemma med familjen .
de var ju faktist final i melodifestivalen och den ville jag abselut inte missa eftersom jag
jämt följer den varje del varje år . Jag dog inte av de heller att vara hemma , vi hade mysigt ;
godis
popcorn
grogg
och mys pys




men vad tycker ni då folket , vann rätt person ?
jag vill höra vad NI tycker !

Enligt mig så tycker jag att Malena var rätt bra , både lite popp och opera
och om man kollar tillbaka på åren tidigare är de många som haft lite sånna bidrag
Jag höll på att dö av nervositet i röstningen , jag trodde att caroline af Ugglas skulle vinna
det hade varit en stor skamm för sverige ! jag hade verkligen skämmts då !
Hur kan man tycka att en sån är bra lixom ?
Förklara någon ?

Här är de svenska vinnarbidraget :





SKRIV VAD NI TYCKER !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0