Godmorgon alla tomtar och små troll

Morgonen började med att alla hemma försov sig (inte så bra)  så de blev klä på mig snabbt , äta frukost och slänga mig i bilen till bussen , fick skjuts av pappa dvs :)  nu är jag i skolan , linda sitter vid datorn mitt emot mig och flickorna sitter i soffan och dricker te , lyssnar på musik och halvräknar matte . som ni kanske förstår har vi matte lektion ;)
jag ahr bett mathias kopiera sidor i en matte bok till mig i 25 min , men de ar inte hänt något än xD haha säger jag bara
ellentin min stjärna ahr försovit sig , de brukar oftast vara jag som lyckas med de ,  att komma försent till skolan , men inte idag ! idag var de ellentin . Men de är ganska skönt , för de gför inget att vi kommer försent , ingen bryr sig lixom :P
hur skönt som hellst .


men allihopa , hur ser eran dag ut ?

älsklingen är ganska sjuk, fortfarande ... förlåt för att jag smittade dig ! :( <333
hoppas du blir frisk snart . saknar dig verkligenn och tänker på dig hela tiden <3333


tänkte inte skriva så mycket mer i detta inlägg , höt av mig när jag kommer hem
ha en bra dag people !

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Tack så mycket du :)

Ja jag tror inte jag ser det stronga i det utan jag är så "van" vid det eller vad man ska säga ;D

2009-03-05 @ 09:18:16
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: aandrea

svar: inte kul :(

2009-03-05 @ 10:13:55
URL: http://alwayssmile.blogg.se/
Postat av: Robin

Lungt men jävligt jobbigt att va sjuk bara:P saknar dig jätte mycket:/ hoppas ja blir frisk snart bara;) <3<3<3

2009-03-05 @ 12:10:04
Postat av: elin :)

Sv; tack :)

2009-03-07 @ 18:36:22
URL: http://eelinabrahaamsson.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0