home, sweet home

då var man hemma . stannade kvar i skolan efter jag slutat , hade boksamtal med svenska läraren och
de gick kanon bra ! även fast jag inte förstod novellen jag hade läst gick de bra :)
sen var jag i skolan och kollade på älskling , robin och tom som fortfarande inte hade slutat .
sen senare mot 2 tiden tog jag bussen till bauhouse och ´åkte med mamma till willys .
efter de åkte vi till apoteket och hämtade ut mina p-piller , sen vidare till banken
efter de åkte vi till Ullas jobb för att hämta lite grejer , stannade där och pratade en stund :)
när vi kom hem gjorde mamma och jag pizza , och nu sitter jag här hemma ensam
dom andra har åkt in till stan för att köpa kyl/frys till annika , och lillebror är i bälinge .
får se vad jag hittar på ikväll , ska iallafall ta ett bad snart :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0