imorgon gäller de !!

en ursält att jag inte skrivit , men lever de verkliga livet ute i världen , vilket är helt
underbart ! Imorgon gäller de , imorgon kommer Per och Ingela till oss , taggad!
vi har jobbat och förberätt i 2 dagar nu , och gud vad nervös jag är
Per är en av världens bästa florister , han har vunnit VM i floristik .
Kommer bli massor av bilder imorgon , dom kommer antagligen upp på torsdag .
I morgon börjar jag 09.00 och slutar nog inte antagligen förns 22.30
men som sagt , jag är taggad !

Älskar verkligen min robin , finns ingen bättre
min bästa vän , min solstråle , min pojkvän
jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

nej men folket , vi höres !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0