inte så långt

dehär inlägget kommer inte bli så långt, eftersom jag ska sova för jag har praktik imorgon :)
har varit med älsklingen hela helgen , och de har varit kanon som alltid ! <3
älskar dig mest av allt hjärtat mitt :) <333
idag har vi varit i systerslägenhetn och hjälpt till att riva en vägg , och de var kul :P
orkar inte skriva så mycket mer nu , men hoppas alla har de bra !



är trött på personer som kommer och går . lika bra att man slutar höra av sig och
bry sig över huvudtaget ! för man vet aldrig vilka man kan lita på  nästan
iallafall inte längre . men en sak vet jag , jag saknar min jessica lingman <3
så , ja ... jag ska sluta bry mig om vissa faktist , HELT !!!

Kommentarer
Postat av: Sikkan

Saknar dig me Jenny tuvesson <33

2009-03-02 @ 13:27:50
Postat av: jennifer gräll

slutar folk höra av sig så förtjänar dom inte ens uppmärksamhet :)

2009-03-02 @ 16:59:43
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0