något att fundera på

en sak jag inte förstår mig på är ; folk som blir arga och dampar på
en utan anledning . vad är felet då lixom ?
även om man inte har gjort något , så får man skit och blickar , varför ?
är personen bara avundsjuk kanske ? är den svartsjuk på de jag har och inte den ?
jag blir ganska less på sånna männsikor , man kan inte bete sig hur som hellst i livet
och de borde man förstå , om inte annat måste man lära sig att förstå
har man sagt en sak kan man inte gå och säga något annat sen
de är helt ärligt talat sjukt . !


Ikväll innan jag ska sova ska jag kolla på den bästa filmen (enligt mig) som kommit
ut på ett bra jädrans tag , Twilight ! jag förstår inte vad folk tycker är dåligt med den ?
jag grät som tusan i den på bion , den är verkligen bra !


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0