tisdags prat

idag är de tisdag och den har varit jätte seg ! har praktiserat idag och de hände verkligen nästan igenting
har typ fixat lite buketter , stått i kassan och diskat krukor . kul kul , verkligen ..
men men , de måste ju finnas rätt värdelösa dagar också ibland , och jag händer inte läpp för de !
är sjukt trött iallafall , har blivit lite konstig på sistonde . vaknar sjukt tidigt på morgonen och går och lägger
mig lite olika tid , mellan 8-12 .. på helgerna vaknar jag lixom vid 8 tiden ? :S  VARFÖR ?!
aja får la se om de ändrar sig , förhoppningsvis gör det de , vill ju kunna sova ut lite
på helgerna .. imorgon är de skola , (jippi !) fast ett - är att jag måste ta den vanliga tidiga "skolbussen"
iställer för den senare "praktikbussen" men vad gör de då , ska inte hänga läpp och däppa för de !
man ska vara glad och ta livet med ett stort léende på läpparna !
får se hur de går med lunchen också , jag mår bara illa när vi har lunch , så äter aldrig ...
måste börja ta med mig min yoghurt eller något till skolan som jag kan äta senare . men hur som hellst så ska
jag sola imorgon och få ännu mer färg än vad jag redan har , ååh de längtar jag verkligen till
de är så himla skönt att ligga i solariumet och känna hur varmt de är och bli påmind om sommaren
jag vill ha sommar nu nu nu !!  längtar tills jag åker till thailand , nu när de blir ... dehär året iallafall .
har inte så himla mycket mer att skriva faktist , ska sätta mig och skriva ihop lite släcktträds grej till historian eller nu vad det var . de är rätt coolt , för farfar har en släcktforskning på sin sida , har typ ända bak till 1600-talet , rätt ballt va ?
när jag har suttit och läst dedär så märker man att de är både holländska , danska och isländksa drag i min släckt :)
aja , nu ska jag inte sitta och pladdra mer .

berätta lite om eran dag vettja

pussar och kramar till mina kära <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0