tisdags ståhej !

åter igen en dag över på praktiken

denna dag har faktist varit rolig ! har haft saker att göra hela tiden och

kunde faktist inte släppa sakerna från händerna (ville inte sluta) så jag

tog inte lunch förns 14.30 idag . mycket senare än vanligt , men fick sluta 30min tidigare

Idag gjorde jag 5 jätte fina buketter som innehöll ;

ljusrosa tulpaner

blåbärsris

hyacinter

dom blev grymt fina ! och sålda nästan på engång också . gjorde även 6 snabba arrangemang för 49:- . dom innehöll ; en aqua ros & brudslöja

de var även en kund som kom in idag och ville ha 10 liljor från snitt-kylen .

och gud vad fin den buketten blev när jag gjorde den .

8 vita liljor och 2 rosa . de blev lite tungt att hålla men de gick :P

kom även in en kund som ville att jag skulle binda ihop en bukett

och den bestod av ; 40 gula tulpaner & 2 kvistar blåbärsris

den måste jag säga böev rent ut av SKIT SNYGG OCH HÄRLIG ! skulle inte sitta helt fel att få en sån :P

men som sagt fick jag sluta 17.15 , då tog jag bussen ner till systers jobb (Willys) där gick jag och väntade

på att mamma skulle komma och hämta mig , efter de åkte vi till lägenheten .

idag har jag målat hennes sovrum , ska dit imorgon med . Syster kom dit efter jobbet även pappa .

NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD ATT KÖPA ETT KYLSKÅP FÖRRESTEN ?

jobb outfiten;

Morgondagen blir de skola . high five ! får träffa pullorna , vilket jädrans kap alltså .

efter ed ska jag träffa min bästa vän adde på stan :D honom har jag verkligen saknat !

så får se om man shoppar lite kanske ;) , kan ju alltid hoppas . skulle behöva lite nytt smink och nån tröja

har även spanat in en skit snygg jacka ! får se vad de blir va , lägger in bilder imorgon av hur dagen varit då

 

outfit för övrigt under dagen;

 

 

har också haft en underbar helg + måndag med älsklingen . hur bra som hellst !

älskar honom mest av allt :) <3

 

tänkte itne skriva så himla mycket mer i detta inlägg , skrev om annat snart

hoppas alla haft en dunderdag med ett léende på läpparna !


pusspuss

 


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0