fredag 22/5

Tegan och Calle kom och hämtade mig på kvällen och den kvällen blev lyckad :)
drog vi upp till affärn för calle skulle köpa "middag" som bestod av 1 macka , en ölkorv och
ett paket ballerina kakor . jag och tegan köpte godis och coca cola vanilla, super gott!
Sen åkte vi hem till tegan och kollade på film, into the blue 2 , den var faktist ganska bra men jag blev
rastlös som tusan mot slutet . sen senare åkte vi ut och åkte lite då träffade vi även på söder.
Vi åkte ävem hem till bästa vän och hälsade på henne , efter de satt tegan och calle och viskade lite i fram
och jag hade inte en aning om vad dom pratade om. Vi åkte ner mot lilla badet, dom stannade bilen och
och bokstavligen drog mig ur bilen och bar mig till bryggan och tänkte kasta i mig. haha men jag höll
hårt kring tegans hals så dom lyckades inte , lagom skraj jag blev xD men iallafall, fredagen blev lyckad
här är lite små bilder från under kvällen :)



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0