godmorgon

godmorgon allihopa. idag är jag hemma från skolan, för jag hade verkligen ingen lust att gå dit. Dom ända lektionerna jag har på hela dagen är först två matte lektioner, sen lunch vid halv 11, och efter de två svenska lektioner. Jag är klar med svenska kursen helt, och matten kommer jag inte få betyg i efter som jag ska jobba med den nästa termin också, så de känns rätt värdelöst att gå. jag får ju ändå nästan ingen hjälp där i skolan så jag kan lika bra sitta hemma och räkna . Jag vaknade idag med en stark känsla i magen om att jag kommer vara en stark person idag. jag vet inte hur jag ska förklara de, men att jag lixom inte ska vika ner eller börja gråta, jag vill inte må dåligt. Har starka funderingar på om jag ska ta mig ut och springa, de låter så himla frestande!

Jag håller humöret uppe och lever livet, för de är ingen annan som kommer leva det åt mig

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0