härliga gotland

nu i sommar är de planerat att jag ska åka till gotland , hem till johan och hälsa på. längtar någe så otroligt dit ! saknar underbaraste så himla mycket , var så länge sen sist .. men vi har tajt kontakt iallafall de är bra :) jag bara går och väntar och väntar och väntar varje dag på att dagarna ska gå så de blir sommarlov, och jag tror faktist inte de bara är jag som längtar , eller har jag fel hjärtat ? ;) hoppas VERKLIGEN att du har kul på din student bal nu ikväll :D snart kommer jag och då jävlar. sen så flyttar ju du från gotland i juli , lite längre bort :/ men sen flyttar du till berga i höst ! :D ( han ska göra lumpen ) då kan vi ses mycket oftare . jag saknar dig och de vet du , har aldrig släppt dig och kommer inte göra heller.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0