härligt med kort

idag har dagen varit sjukt härlig hittills. åkte till skolan som vanligt, sen slutade jag
vid ungefär kvart i 10 :) bestämde själv när jag ville sluta. Så mamma och mormor kom och
hämtade mig vi skolan, sen åkte vi och handlade på Willys. Träffade syster då också ! :D
Hon var på kusins studentskiva igår på BJ, och tro de eller ej men hon blev bestulen på
bankomatkort och körkort, vad är de för idioter här i världen igentligen!? Aja, hoppas hon får hem
dom nya korten snart iallafall. När vi handlat klart och var påväg hem så var de något konstigt på vägen.
De sprang en lös häst på E4 genom stan, blev skit paff. sen såg vi att de var några som hade
krockad längre fram och en av dom hade häst släp, tyckte lagom synd om hästen
den var ju tok stressad... men men, dom fick tag i den iallafall som tur var.
nu sitter jag här hemma och har inte en aning om vad jag ska göra? får la se vad jag hittar på.

tänkte ha en liten frågestund på bloggen tror jag, får se hur de blir med den saken.

Hoppas alla har en underbar dag!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0