Lyckade lördag !

lördags kvällen blev OTROLIGT lyckad . har inte haft så jävla kul på hur länge som hellst . ingenting kunde förstöra den super duper kvällen . började med att tegan kom och hämtade mig hemma hos mig , han fick vänta ett tag för jag var lite seg på att göra mig iordning . och på engång när vi kom ut i bilen öppnade jag en cube och började dricka . och såklart hade vi laddat bilen med massa olika skivor som vi dunkade hela natten lång! Vi for till björklinge och åkte omkring och dunkade musiken så de bara skrammlade om de ! Efter de tog vi oss ut till hammarby där adde hade fest , vi stannade inte där så himla länge eftersom de inte var någe drag och de var mitt ute i skogen . Så vi drog oss tillbaka till björklinge . vi åkte till lillskolan för sigge och massor va där , och precis när tegan och jag kört upp på skolgården så kommer de en bil bakom oss , och vi trodde ju att de var någon vi kände , men så klart var de sevilaren xD haha och där satt jag med en barcardi breezer i handen som ett fån , så jag smög sakta ner den på golvet och satte sigge i mitt knåä så den inte skulle synas . polisen hade stannat oss för att vi körde med dimmljuset på , men vi klarade oss den gånger faktist . de tackar vi farbror polis för ! haha men roligast var ju att när vi stod där och pratade med polisen åker ett gäng moppar , fiddy , fyrhjuling m.m förbi i full fart och hade inte en aning om att farbror polisen stod där , så de var kanske tack vare dom som vi slapp undan böter . och min dricka klarade sig fin fint ;D så när polisen dragit började jag festa igen . vi var kvar vid lillskolan ett bra tag och jag var nog lagom dragen . så jag röjde lite i bilen med klimpen och tegan och sigge medans de var folk runt omkring och pratade . sen tog jag tegan och klimpen oss en titt runt i björklinge . Efter de lämnade vi av klimpen vid lillskolan igen och for för att hämta roger jenny billy och P . Vi skjutsade hem P till Storvreta och efter de drog vi andra oss ut till natta där de var praty !!! och där hade vi ganska kul faktist . jag pratade med natta eftersom de är en fitta som snackat massa skit som inte alls stämmer , så de blev bra igen :) sen festade vi loss och dansade och drack . Efter ett bra tag åkte jag tegan jenny roger och billy till storvreta och där lämnade vi av billy . sen blev de fortsatt party i bilen med sång och dans . och jag for i bak till baksätet och sätta mig med jenny och roger och röjde . sen blev de efterfest hemma hos roger och de var hur kul som hellst ! de var jag tegan roger jenny wevve jesper krisse viola och amanda . haha , jag krisse wevve och roger började shotta och fyfan säger jag bara xD haha . minns inte så mycket mer . bara att tegan och jag åkte hemmåt vid 3 tiden och han lämnade av mig . KVÄLLEN VAR SUPER OCH LÄR GÖRAS OM !

Och för en sån här super bra kväll är de klart att de finns bilder ;D


Kommentarer
Postat av: Krisse

Vaaa faan :P ja är ju med på varannat jävla kort?!?! :P snacka kamerakåååt hahahaha

2009-05-24 @ 19:25:57
Postat av: jennytuvesson

sv ; haha ja inte lite heller ! ;D emn fan vad kul vi hade ! fest nästa helg ;D

2009-05-24 @ 19:40:51
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0