måndag

Idag har jag haft praktik . den gick kanon som vanligt . kom kunder lite stund vis hela tiden . har typ mest städat igenom allt idag . torkat hyller och massa sånt + stått i kassan som man gör lite eftersom . efter praktiken kom mamma och hämtade mig och vi åkte till ikea . syster kom även dit också :) fick lite pressenter till nya rummet :
tv bänk
soffbord
lampa

man kan ränka att jag fick soffan också faktist . så kommer inte få så mycket mer i födelsedags pressent ( ONSDAG ) men jag är mer än nöjd ! fick mer än vad jag tycker att jag behöver , kunde lika gärna ha köpt alla grejer själv :) iallafall så kom pappa också till ikea eftersom vi inte fick in allt i volvon . sen åkte pappa och jag med syster hem för att lämna en spegel hon köpt :) de är förresten super fint i hennes lägenhet nu ! ska ta kort nästa gång jag är där så ni får se hur den ser ut . la ju ut kort i början hur den såg ut först .

idag har de kännts rätt pissigt att jag ahr fått vara inne hela , hela dagen när det varit så otroligt underbart väder ute !!
sug på de säger jag bara ..... och så har jag fått sms av tegan hela tiden om att de är så varmt ute och att han blir så solbränd m.m , tack för den du din jäkel :P

iallafall , på onsdag är det min dag !

Imorgon börjar jag vid 8 och slutar kvart över tolv , de ser jag fram emot . kan jag också få njuta lite av solen kanske ?


Kommentarer
Postat av: louise

men det är ju också kul om man proar på det rätta stället,var praoar du? :D

2009-05-25 @ 22:15:16
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: louise

aah,okej..kul jju, :)

älskar att hålla på med blommor och liknande :)

2009-05-25 @ 22:18:57
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0