minnen

sitter hemma hos tegan nu, och kollade omrkign lite på datorn och då hittade jag bland annat den här bilden. minns den kvällen så himla väl. Julia och jag drack jordgubbs vinet och vi var inne i ishallen med tegan och massa folk och kastade algrensbilar och var inne på max eftersom jag tjatade om min jävla milkshake hela tiden. Sen kom söder med bilen någon gång också och vi flög mellan bilarna och jag vet inte vad . har otroligt mycket minnen med julia efttersom vi är barndoms vänner , men vi ugås inte längre och har inte gjort de på ett tag. men minnena med den tjejen är oförglömligt för vi har varit med om så himla mycket tillsammans och de kan ingen ta ifrån mig.



Kommentarer
Postat av: EmmaWictoria

Tack.. <3

2009-05-22 @ 23:29:52
URL: http://emmawictoria.se
Postat av: Ellen

Sv: Tack ;) haha

2009-05-24 @ 16:54:55
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: J.

Minnen kommer alltid att finnas kvar.

2009-05-24 @ 22:51:48

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0