15.53



ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET!

OM JUST DIG..
Namn:  Jenny Tuvesson
Bor: Gysta
Smeknamn: Tuvan, hjärtegull, solstråle, ninni m.m
Intressen: vet inte riktigt.
Skola: Uppsala Praktiska gymnasium

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
Saknat någon: yes.
Ljugit för någon: yes.
Ångrat något: japp!
Svikit någon: yees.
Känt dig sämst: under stor del av denna månad..
Gråtit: jo..
Skrattat: jo.
Varit sjuk: ganska länge
Varit utomlands: nej.
Träffat någon som du chattat med på datorn: hmm..
Strulat med någon: strulat? är det samma som att kyssas?

KÄNSLOR..
Gråter du ofta:  ja det gör jag.
Skrattar du ofta:  om jag är på bra humör.
Känner du dig just nu:  sårad, ledsen, smärta
Hur har du mått den senaste tiden: totalt nere!
Tänkt på självmord: jo..
Har du någon/några hemligheter för dina föräldrar: lite..

KÄRLEK!
Ska en kille vara lång eller kort: spelar ingen roll alls
Funnit kärleken denna månad?: jag trodde det. men allt var en lögn.
Blir du lätt förälskad: i dont know.
Är du kär i kärleken: nej.
Tror du på ett föralltid: det beror på.
Är du förälskad just nu:  nej.
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: en. tyvärr. tydlifen slöseri och misstag.
Har du blivit sårad av kärleken: alldeles för mycket!
Vilken sorts killar gillar du: dom omtänksamma & charmiga.
Ska en kille vara söt eller het: båda
Ska en kille vara blond eller brunett: kvittar.


UTSEÉNDET PÅ DIG..
Brunett eller blondin: brunett
Ögonfärg: blå/grå
Långt eller kort hår: mellan
Snygg eller ful: varken eller.
Nöjd över dig och ditt utseénde: väldigt sällan.
Har du långa naglar: jo.
Sminkar du dig: när jag känner för det.
Varför är du inte vacker utan smink: jag är vacker utan smink, tror jag?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0