19.00

Syster kom och hämta mig efter praktiken. jag köpte med mig fika hem från konditoriet savoj som vi ska fika senare ikväll. Får se hur länge jag orkar vara vaken, är ganska trött faktist. Köpte även två jätte fina vägg lyckotr idag från Gullvivan. Bild på dom kommer när jag har satt upp dom på väggen. Men jag säger då det att dom är verkligen hur söta som hellst!

Tog ett bad för en stund sen och målade på naglarna. Nu ska jag snart ringa chefen och prata lite.
Sen kanske det är dags att sova?


VILKA SKA TA VACCIN FÖR SVININFLUENSAN?

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag ska ta, eftersom jag har diabetes:)

2009-11-04 @ 19:38:57
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja borde väll ta eftersom ja har astma och jobbar med barn .. men sen om 10år när de kommer något nytt ? kommer man säkert bli sjuk då?

och när de kommer sena bivärkningar för att de inte är tillräkligt testat .. sen tycker ja inte om de där att man blir sjuk av vaccinet ! feber å kräkas .. inte någon favorit .. spy med ett brytet revben ? gör ju ont när ja bara lyfter armen å harklar mig :( VET EJ !

2009-11-04 @ 23:09:46
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0