akuten.

hej allihopa.
det här kommer bli ett ganska kort inlägg eftersom jag inte får sitta här.. Men gårdags kvällen och natten tillbringades på akuten. inte direkt kul :/ mamma ringde in dit och pratade med dom och dom tyckte jag skulle åka in på en gång. dom fråga om dom skulle skicka ambulans eftersom dom ville ha in mig snabbt men jag tacka nej. mamma och jag åkte in. men om jag skulle må illa skulle vi ringa ambulans på engång. hade nackkrage och så hela vägen in, verkligen jobbigt. mådde hur illa som hellst när vi närmade oss stan men det var inte så långt kvar så struntade i ambulansen. kom inte hem förns halv 3 i natt. så är trött i hela kroppen. jag fattade inte riktigt vad det var för fel. men dom oroar sig för att jag inte äter och dricker. för min blåsa är lite knasig. men jag känner mig varken hungrig, törstig eller kissnödig... men iallafall så är det något med musklerna och blödning i nacken.


nu vet ni lite iallafall. blir ingen skola eller jobb för mig. inte praktik heller. vet inte när jag är på fötterna igen heller. bara sover om dagarna nästan. käkar tabletter för fulla halsar...



vilket liv va?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åhh bli frisk så jag får ge dig världens bamsekram! Jag vill se att du lever, Jag tänkte komma och knacka på men Ellentin sa att du inte ville så du får säga till när du orkar<3

krya på dig.

2009-11-23 @ 15:54:15
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0