då var det dags.

nu har jag vaknat igen. somnade till lite en stund och det var verkligen skönt.
Och nu har jag bytt om och gjort mig klar, nu väntar jag bara på att mamma ska skjutsa mig till bussen.
orkar egentligen inte jobba. har fortfarande jätte ont i armen och känner mig febrig.. men men
har man ett jobb så måste man ju sköta det. Och det är bara 2 timmar så det kommer gå fort.

Nu har vi äntligen fått tillbaka vårat varm vatten. för er som inte vet har vi varit utan varmvatten i mer än 1 vecka. men nu är det äntligen fixat och tillbaka. så ska ta ett varmt långt bad när jag kommer hem sen!

Skriver kanske blogg sen, slänger nog in ett inlägg iallafall.


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

SV: Va bra :)

2009-11-17 @ 14:49:44
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0