Godmorgon, eller?

Godmorgon allihopa.
eller jag tror iallafall att det är en godmorgon.. jag har inte sovit något vidare alls i natt. Har typ legat och gråtit, haft ont, tänk alldeles för mycket. Kollade på film för att försöka lugna ned mig också.. Saknar min Jocke otorligt mycket. Jag fattar inte hur man kan sakna en människa så himla mycket, det känns så konstigt. allt är så tomt när jag inte är med honom. Helt knas.. Som ni kanske märker är jag hemma från praktiken idag. har fortfarande ont i armen och nu har förkylningen tagit tag igen. Känner mig febrig också. Men imorgon ska jag åka dit iallafall. har jag tur så hoppas jag att jag får träffa jocke snart. så alltid blir lättare..

Syster är påväg hem hit för att hämta katten. Hon ville ha henne i lägenheten idag för hon är ledig. så vi ska pröva med det. Kisse går och kollar på buren hela tiden i hallen. hon hatar att åka bil och sitta i den där buren, usch usch!


Planer för dagen: Vila, Sova, Plugga, Titta på film.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0