Jag skriver av mig.

Jag lägger alla känslor bakom mig. Alla bekymmer och all oro. jag sätter mig på det som jag sa till Jennifer! Jag orkar inte ha det såhär längre. Jag vill vara glad, vara lycklig och leva livet som jag gjorde förr! Jag är ju en glad tjej. jag är ju den där glada, pigga jenny som oftast alltid har ett léende på läpparna och sprider kärlekv varje dag. Jag måste verkligen tacka 4 personer som VERKLIGEN har ställt upp för mig. Några vänner som jag älskar något så grymt mycket. några som jag ladrig släpper taget om. Utan er hade nog allt varit slut nu. Så ett stort tack till mina underbara älskade Jennifer, Julia, Sinnan, Ellentin<3 Jag har tider då jag verkligen mår skit. Då jag egentligen bara vill att allt ska få ett slut. att mitt lidande ska försvinna. Det är inte så lätt som vissa kanske tror. Det är inte bara att tänka på något annat och ara glad. det är inte bara att göra något annat. För det river innom än. röster i huvudet tjatar om och om igen. hjärtat skaver mot huden. Det är faktist inte så lätt att bara skita i det.. Men jag gör så gott jag kan. varje dag kämpar jag på, varje dag är ett nytt mysterium, ett nytt äventyr.

Vissa kanske tycker att jag är skit löjlig. Ni kanske sitter och tänker nu: "men tyck mer synd om dig själv nu va, buhu!" men isåfall. tyck det då. men ni tycker fel. För alla har dte verkligen inte lätt. vissa har det svårare än andra. jag har verkligen också tider då jag mår hur bra som hellst. då allting flyter på och livet känns som Hakuna matata. men alla har dåliga dagar. och vissa mår faktist sämre än andra. Jag kämpar verkligen på och gör mitt bästa. Jag är en människa. Jag gör fel, jag gör misstag. Men jag är den jag är. och jag hoppas att ni kan älska mig för just den jag är. Om inte jag var jag, vem vore jag då?


Hoppas att ni förstår mig lite nu iallafall. kände att jag behövde skriva av mig en del. och trotts allt, det är ju min blogg. eller hur?

Måste även säga att jag Älskar mig Jocke mest av allt. När jag är med dig känns det som i en saga. Men om det nu är en saga, en riktigt dröm. Så snälla väck mig aldrig. för här vill jag leva för alltid!


Kommentarer
Postat av: jennifer

så sött !! :D

2009-11-19 @ 18:36:52
URL: http://jnflind.blogg.se/
Postat av: maria

inget löjligt med att uttrycka sina känslor :) . Det är ju de en blogg är till för :)

2009-11-19 @ 19:39:41
URL: http://onetrueflamee.blogg.se/
Postat av: Julia

<33

2009-11-19 @ 19:49:03
URL: http://juliajanssons.blogg.se/
Postat av: Ellentin

<3

2009-11-20 @ 20:21:08

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0