Joakim.

hej allihopa.
som ni märker bloggar jag inte lika mycket längre. jag sitter vid datorn när jag känner för det och orkar helt enkelt. har hänt en hel del saker på sista tiden, bra som dåliga. Praktiken går jätte bra. trivs hur bra som hellst. jobbet flyter på och går bra. ja vad ska man säga? jag har underbara vänner som ställer upp, underbar pojkvän och underbar familj. utan dom i mitt liv skulle det verkligen bli helt knas.


men nu till huvudsaken. jag måste ju säga att jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar hur mycket som hellst. är överlycklig att jag har honom, utan honom skulle mitt liv falla isär. Varje gång jag ser honom pirrar det i magen och jag verkligen smälter. hur kan en människa vara så himla underbar? jag trodde inte det var möjlig, tills jag träffade honom. Min Joakim. jag kan inte berätta med ord hur lycklig jag är nästan. hur glad jag är att han föll för just mig. mig av alla lixom. Inget kan hindra min kärlek. den är starkare en den största diamanten i hela världen. Detta är ingen saga, det är min verklighet. Jag vill alltid vara just precis här. Med dig som älskar mig. Lämna mig aldrig. Jag kommer alltid ha dig med mig. du är en stor del av mig nu. Du är en stor del av mitt liv. Du är min kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Kc

Soo soowt blogg!<3333

2009-11-21 @ 15:11:39
URL: http://kassiie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0