kärleken som aldrig fanns.

det sjukaste av allt är att jag fortfarande älskar dig. trotts hur du har behandlat mig.
vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska ta mig till. alla säger att du inte förtjänar mig och mina tårar. jag har aldrig gråtit såhär mycket som jag gör för dig nu. Varför? Jag trodde vi hade det totalt bra. alla gånger du sa att du älskade mig, var det en stor fet lögn? Trtotts alla hemska saker jag ahr hört om dig är det fortfarande dig jag älskar. jag kommer gråta ännu mer om jag ser dig med någon annan. under den tiden jag har varit med dig har tanket att förlora dig dödat mig, den har dödat allt innom mig. Men nu vet jag att det hände. det var någon som väckte mig ur den drömm jag alltid ville leva kvar i. men jag vet inte vad du är. är du ärlig eller falsk? ljög du eller talade du sanning? är du ett påhitt, en dröm eller var du verklighet? jag går och funderar hela tiden på om du verkligen älskade mig. allting verkade vara en lögn. du försökte trösta mig och sa att du älska mig. men sen lämna mig med all skit, varför? jag orkar inte ha plågan innom mig. jag gav dig mitt ord på att jag offrar allt för dig. mitt liv, mitt hjärta, allt!jag önskar bara att du gav mig en chans, och inte bara kasta all skit på mig som du gjorde...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0