kvälls mys med julkänsla.

Har precis fikat lite med familjen. mamma tog fram glogg och lite mysigt fika. Känns skönt att kunna varva ner ibland och bara ta det lugnt. men imorgon återgår allt till stressen. Imorgon är det skola. egentligen har jag ingen lust alls att gå, men man måste. Har ju varit hemma från skolan och praktiken i en vecka nu pga skadorna. har fortfarande jätte ont och pinar mig igenom dagarna. men hej, man måste ju kämpa. Får helt enkelt bita ihop. Ska ringa chefen imorgon också och kolla hur det blir med jobb fram över. tror det kommer bli en hel del nu i december. Imorgon kommer nog antagligen SATS ringa också. syster anmälde mig till någon tävling utan att jag viste om det, och jag vann tydligen. :) dom ringde mig förra veckan men kunde inte komma då. Så hon skulle ringa mig nu i början på denna vecka. Kommer antagligen köpa ett gymkort där. Får träna med syster då, great!



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0