lördag 31/10

var först hos mormor. moster, mårten och syster var också där och alla vi åt mat och massa :) senare skjutsade mamma ner mig på stan så jag kunde ta bussen hem till kotten. När jag kom dit kollade vi på tv med hans föräldrar. Kollade på AFV, haha och gud vad vi skrattade! Efter ett tag kom Jennifer, joel och jocke. och senare även sikkan. kotten skulle försöka skrämma henna med det gick ju inge vidare. Efter en stund drog vi ut. jag sikkan och kotten gick och dom andra åkte epa. vi gav oss upp till affärn där det var lite allt möjligt folk. Blev även "barnbakt" under kvällen typ. Man kände sig som de iallafall.

Orkar inte skriva allt om kvällen. Men kan skriva en del händelser och höjdpunkter lite kortfattat

* Kotten skrämde ungar som kom och skulle fråga "bus eller godis"
* Kotten skulle försöka skrämma sikkan
* Vandringen upp till affärn
* Sikkan skulle röka med masken
* Joel och Jocke hämta vatten i en ficklampa
* Fulla på byn
* Tuffa killen som varnar andra killar

* Kotten och jocke skrämde små tjejer




Kommentarer
Postat av: JULIA - FOTOBLOGG

sv: Tack ! :D

Lust att rösta på mig som är nummer 6 hos byellen.se ? :)

Kram!

2009-11-01 @ 14:14:30
URL: http://nikons.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0