Nu går man baklänges

Hej allihopa.
tror inte att jag kommer blogga så mycket idag. har jätte ont i armen. har nyss varit in till stan och tagit svin influensa vaccinet. gjorde inte ont alls. spände bara i armen när dom tröck in vätskan. sen nu har jag ont i armen bara, men det går nog över. Får se om man kanske börjar gå baklänges snart då?


Hur som hellst har min dag i skolan varit bra. Fick träffa alla tjejer igen. Och träffade ju såklart min underbara Gabbi<3 VI hade svenska först. gjorde inte ett piss på den lektionen. lyssnade på musik, pratade med lite olika folk och lärare. sen hade vi lunch och efter det matte. gjorde prov idag på kapitel 7, och det klarade jag! är super nöjd och glad. trodde inte att jag skulle klara det, men det gjorde jag.

efter skolanåkte jag ned på stan med julia. Vi kollade på lite skor och kläder och sånt. jag köpte ett linne från gina, ett vanligt basic. sen ett par jätte fina dekorations pinnar. lägger in bilder på det imorgon. efter de gick vi och tog 14.00 bussen hem. hade en trevlig pratstund redan på morgonen på bussen men även nu på hemgången. sen cyklade vi hem från gysta. mycket trevlig dag med henne :)


Nu väntar jag på att mamma ska göra Taco paj, mumsigt!

Saknar verkligen Jocke. hoppas att han blir frisk snart :(<33


Nu ska jag gå och vila och kolla på tv, är lite yr och mår illa faktist. hoppas att alla ni har haft en bra dag! slänger kanske in ett inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det var riktigt trevligt! Får göras om någongång, på fredag kanske när man har lite pengar? :D <3

2009-11-16 @ 19:58:23
URL: http://juliajanssons.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0