ny dag, nya problem.

då var det en ny dag och det är nya problem.. mår mycket sämre idag. nacken känns mycket mycket värre och jag har nackkrage nästan hela tiden. kroppen orkar inte bära upp allt själv. jag kommer vara sängliggande till mesta dels idag. jag fattar inte hur det kan göra så ont. Både i kroppen och utanpå. jag har inte lika ont utanpå huvudet idag, men det är mycket värre i huvudet- jag har spykänslan hela tiden och jag kan inte äta. det går bara inte..


allt kan ändras på så himla kort tid. ena stunden är man lycklig. tror att man är älskad och mår bra. Nästa sekund är man totalt förkrossad, olycklig och sårad. man är skadad och vill bara bort. jag orkar inte mer..


har inte kunnat sova något inatt, har legat och gråtit nästan hela tiden. allt gör så ont, verken blir bara värre och värre och tankarna tar kål på mig.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du vet vart jag finns hjärtat<3 Slå en signal när som hellst om det är ngt, natt som dag.

<3alltid

2009-11-24 @ 18:49:24
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0