Onsdag 4/11

hej allihopa.
Min dag har varit jätte bra, men skit kallt! Vi tände lite värmeljus i butiken och fick ta på oss halsdukarna, mysigt men kallt. Vi har även börjat tända maschaller utanför butiken, det ser jätte mysigt ut :) speciellt när det är mycket grankransar och allting. Idga har det varit full fart i butiken, vi har haft mycket att göra. tog inte lunch förns runt 14.00 idag faktist. Det jag har gjort idag är ungefär :

- 44 bords arrangemang (lika dana ungefär)
- varubehandlat
- skrivit på checkar
- fixat snittkylen
- hjälp kunder
- förnyat blommor i arrangemang
- bud till slottet


När jag gjorde dom där 44 bordsarrangemangen så.. ja, man tröttnade efter ungefär 15 :P haha men var ju tvungen att göra alla för det var ju beställning. så vi packade dom i backar sen, och såhär blev det, x3



Sen gjorde vi även arrangemang till slottet, jätte stora och fina. här kommer bild på det största.



och gjorde ju varubehandling också, på t.ex :




Jag trivs verkligen jätte bra på Gullvivan. Tjejerna är jätte trevliga och vi har roliga pratstunder tillsammans. synd att jag slutar där om ca 2 veckor kanske. eller 1 vecka jag vet inte riktigt än :/ men sen bär det ju av till London så ser ju fram emot det också.

Imorson har vi mycket att göra. det är mycket beställningar för begravning så det blir en hel del till kistor. Så imorgon blir det nog stressigt skulle jag tro. får se om man hinner äta, haha.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0