pain.

just nu känner jag verkligen att jag inte orkar någonting. Känner mig som ett missfoster. har ingen ork alls i kroppen, den säger ifrån helt. jag bara sover och känner mig helt död. nacken tar verkligen kål på mig. det känns som att någon står och drar i den, vriden den och vägrar släppa taget.. kan knappt äta, känns som att allt ska komma upp igen. jag vill inte äta, jag vågar inte. jag är inte hungrig alls. huvudet bara bankar och bankar, det tar aldrig slut!! :'(  vad har man gjort för att förtjäna det här? allt bara river i hjärtat. ingenting funkar som det ska. jag mår verkligen jätte dåligt, både psykiskt och fysiskt. jag orkar verkligen inte. känner mig så himla värdelös, inte ett dugg betydelsefull.. missfoster.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0