pumpa.

planer för kvällen : titta på idol.

det finns inte så mycket annat att göra. Det blir så när ingen hör av sig och säger till eller något. men men, något man får leva med och jag har gjort.. Hoppas på att pappa kommer hem med byrån idag. Det beror ju på om han får med sig lastbilen hem eller inte. Jag hoppas på att det inte blir lastbilen, han kan hämta den imorgon istället ^^

Sitter här och har precis målat naglarna i guld eftersom det var ett önskemål. har precis ätit en jätte god macka också som jag köpte idag. En macka som innehåller pumpafrön, rekomenderas!


Kommentarer
Postat av: emma

jag önskar att det fanns någonting jag kan göra för dig, men jag vet inte vad jag ska göra. Hade varit annorlunda ifall jag kände dig, eller åtminstonde visste mer om dig.. men jag tänker på dig, och jag hoppas att du blir bättre snart! Känns konstigt att inte se dig i skolan.. ta hand om dig, så hoppas jag att jag får se dig i skolan snart!!



<3

2009-11-27 @ 18:39:42
URL: http://emmallainen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0