söndags mys

har hållt på och rensat lite papper och kollat skolarbeten. jag vet inte om jag har lämnat in mitt släktträd eller inte :S helt mysko, måste kolla det imorgon i skolan. måste göra klart ergonomin och lite annat också. Har matte imorgon också, och matthias tycker att jag är redo att göra prov på kapitel 7, men jag känner mig verkligen inte redo! varför ska matte vara så himla svårt och krångt för? jag förstår inte så jätte mycket, men jag gör verkligen mitt bästa. det är inte alltid jag är effektiv och gör bra ifrån mig på lektionerna. jag tappar lätt ålamodet när det gäller matten. men jag försöker verkligen kämpa på så gott jag kan. hoppas det ger resultat på nationella i december.


Jocke kom hit för ett tag sen men åkte nyss. stackaren är sjuk ;( hoppas han kryar på sig snart! antagligen har han smittat mig med, men det tycker inte jag gör så mycket. jag är så himla glad när jag är med honom. Så ingenting annat spelar någon roll, bara jag får vara med honom.




Ska snart packa ihop allting tills imorgon så jag har det klart. fast har bara först svenska på morgonen sen efter lunch matte. imorgon måste jag även göra klart min bild uppgift. lite paniik att jag inte jobbat på den än.. men ska iallafall ta lite te sen hade jag tänkt, sen bädda ner mig i sängen och kolla på någon film :) låter helt toppen tycker jag iallafall. måste iallafall lägga mig senast 21.00.

Kommentarer
Postat av: jennifer

roligt att höra att du är glad när du är med honom för det märker man verkligen! säger inte det här för att vara snäll men man märker faktiskt att du är jätte glad och sprallig; :D



puss på dig!

2009-11-15 @ 22:10:37
URL: http://jnflind.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0